Sunday 17 January 2016

Balkonda bir kardan teyze


Geçen sene bu zamanlarda Viyana`ya bir gün içerisinde deliler gibi kar yağdı. Ben sabah işe giderken hafif atıştırıyordu sadece, o yüzden işe bisikletle gidebildim. Ama bütün gun sağanak seklinde yağdığı için, Viyana belediyesinin bütün çabalarına rağmen (Ankara Büyükşehir olmadığı için burası, adamlar gerçekten çalışıyor), yollar kapandı. Ben bisikletle mahsur kaldım. Ama inat değil mi, bindim bisiklete araba yolunda yavaş yavaş eve doğru yola koyuldum. Bu sırada arkamda ben farketmeden uzun bir konvoy oluşmuş. Ben pür dikkat kafa göz kapalı giderken, öyle bir korna sesi duydum ki, o sıçramayla bisikletten düşüyordum. Meğersem arkamda kar küreme aracı varmış, bütün yol boyunca beni beklemiş. En sonunda dayanamayıp kornaya bastılar sanırım. Ben artık daha fazla bisikletle gidemeyeceğimi anlayıp, kenara çektim. Küreme aracının içerisinden, `bu kadın kafayı mı yemiş acaba` diye baka baka geçtiler solumdan. Sonra, bisikletimi ittire kaktıra eve vardım. 

Evde beni bekleyen bir sürpriz vardi, balkon yarim metre karla kaplanmış, ahan da şöyle:




Attık kendimizi balkona



Ve kardan yaptığımız teyze. Üşümesin diye tülbent bile taktık kafasına :D



Güven`in romantik kaçamağı :P


Hadi artık, bu sene de yağsın artık, bekliyoruz 4 gözle..

2015 Ocak, Gülşah & Güven

No comments:

Post a Comment